Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych. Co to jest pozycjonowanie stron internetowych ? Pozycjonowanie polega na promocji stron internetowych w wyszukiwarkach. Im wyższe miejsce Twoja strona zajmie w wynikach wyszukiwania, tym więcej internautów (potencjalnych klientów) ją odwiedzi. W czasach powszechnego dostępu do internetu nie możesz pozostać obojętny na tylu potencjalnych klientów.
Etapy pozycjonowania. Pracę rozpoczynamy od audytu Twojej strony. Następnie przystępujemy do optymalizacji strony pod kątem pozycjonowania. Po odpowiednim przygotowaniu strony możemy już zaczynać pozycjonowanie. Szczegóły dotyczące poszczególnych etapów znajdziesz poniżej.
Audyt strony WWW. Audyt strony internetowej pod kątem pozycjonowania pozwala zidentyfikować mocne i słabe elementy strony internetowej. Audyt strony to również doradztwo w wyborze słów kluczowych i analiza działań konkurencji.
Optymalizacja strony WWW,Optymalizacja strony internetowej to nic innego jak przygotowanie jej do pozycjonowania. Optymalizacja może obejmować: przebudowę linkowania wewnętrznego, zbudowanie odpowiednich tytułów stron, stworzenie przyjaznych dla wyszukiwarek adresów URL, nasycenie unikalnych treści słowami kluczowymi, budowę mapy strony.
Sama optymalizacja strony www często powoduje znaczny wzrost odwiedzin na stronie na frazy „niszowe”.
pozycjonowanie www strony. Popularność Twojej strony będziemy zwiększać m.in. za pomocą odnośników (linków) do niej prowadzących. Cały czas będziemy monitorować pozycje fraz i odwiedzalność Twojej strony. Działania będziemy prowadzić tak, aby pozyskać dla Ciebie jak najwięcej potencjalnych klientów.
Ceny i czas pozycjonowania. Cena oraz czas pozycjonowania zależy przede wszystkim od trudności fraz. Do pozostałych czynników wpływających na cenę należy m.in. wiek Twojej strony, stopień optymalizacji, ilość i jakość linków do niej prowadzących. Generalnie miesięczny koszt pozycjonowania może wynieść od kilkudziesięciu złotych za jedną frazę ( np. „projektowanie ogrodów Radom”) do nawet kilku tysięcy złotych ( np. „biżuteria”, „laptopy”).