Wszystko ma znaczenie. Czy wiedza Państwo, że miejsce logotypu na wizytówce, ulotce czy samochodzie, kolor stopki na papierze firmowym oraz graficzne rozlokowanie elementów na szyldzie czy reklamie ma ogromne znaczenie na sposób odbioru firmy przez klientów czy kontrahentów? Wspomniane wyżej elementy to tylko niewielki wycinek tego co składa się na identyfikację wizualną firmy czy instytucji. Współczesny marketing oraz PR wypracował szereg zasad, które właściwie wykorzystane są ważnym punktem wszystkiego co mieści się w pojęciu tworzenia wizerunku. Chodzi o spójny przekaz wynikający np. z rozwiązań stylistycznych zastosowanych na przykład w logotypie firmy czy rodzaju prowadzonej działalności. Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna firmy wpływa zarówno na prestiż przedsiębiorstwa jak i szacunek do klienta, który otrzymuję wizytówkę czy pismo firmowe. Nasze doświadczenie pokazuje, że na tym polu nie można sobie pozwolić na przypadkowość. Warto oddać to w ręce ekspertów!